I helgen har det bakats med choklad och kokos här hemma! Walter och Mårten drog igång och bakade chokladbollar i fredags och idag bakade vi kärleksmums. Choklad, kaffe och kokos måste vara en av [...]
Inte bara mammor måste få röra sig ute i solen och friska luften. Efter dagis idag tog Walter sig en tur i skidspåret med sin pappa. Det är ju sportlovstider trots allt vilket min Mårten inte är [...]
Såg just något som jag helt lyckats missa. Förstod först inte hur jag lyckats med det men insåg just att jag visst var lite upptagen med att föda barn den dagen. Dagen till ära så skriver [...]
Häromdagen gjorde jag den här mumsiga chokladsemlan där jag bakade in chokladbitar i vetedegen. Den blev supergod och kanske lite mer vuxen i smaken. Mandelmassan smaksatte jag med lite rom men [...]